» Hej <3 «

Har precis vaknat, jag har sovit i TOLV timmar. Trött tjej som längtat efter sin säng? Haha.. dock hade jag kunnat stanna på landet resten av sommaren. Jag har börjat tröttna rejält, alltså riktigt mycket på stockholm. Dock bor jag verkligen inte i smeten men endå. Jag vill bo på landet på min egna lilla gård, med mina djur.. Åh <3 One day... Men hursom!! Jag är hemma och suget för att logga in på SSO och ta en långtur på Kingen är obeskrivlig alltså. Jag har lite saker som behöver redigeras som jag kanske tar tag i idag, vi får se. prio ett är att ta hand om mina pixels :')  Så vi hörs om ett tag! 


Välkommen hem!! Du har varit saknad! <3

Svar: Aww tack! :D <3
Courtney Silverhill

2014-07-27 // 11:18:15

Håller med föregående talare, med en aning betonat VÄLDIGT saknad!! :DDD <3

2014-07-27 // 14:00:42

Jaaaaaa äntligen är Nemo tillbaka!! :) :D som de andra sa du har verkligen vart saknad! Puss o kram ♥♥♡♥♥

2014-07-27 // 14:32:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback