» Jorvik vampyren säsong 2, behind the scenes! «

Hej! :)
Här kommer en efterlängtad film, fått så många frågor om jag kommer släppa en behind the scenes. Eftersom jag tabbat mig med min mic i massor av klipp så tänkte jag strunta i det men eftersom ni visade att ni ville ha en gjorde jag en. Det lönar sig att tjata lite på mig haha :) Den här filmen är inte som till säsong 1 då de var bara massa roliga tabbar, Här visar jag faktiskt hur det går till och ni får även se hur en hel scen blir till film, vilken skillnad det är!
 
 
 
 


haha så himla härlig att lyssna och titta på! <3

2014-07-31 // 13:21:57

jaa,verkligen skitbra :´)

2014-07-31 // 13:32:56

Älskar såna här!! :) Det var roligt att se scenen som blev till eller hur man säger. Jättebra! Jag tycker dock att den förra vår roligare men jättejättebra ändå Nemo puss ♥♡♡♥♥♥

2014-07-31 // 19:33:07

Nemo, du är så jävla bra på det du gör. (Ursäkta mitt ordval) Jag hade aldrig kommit på vissa lösningar som du. Och lösningarna blir ju så himla bra också!!! Har läst och kollat på alla dina serier. Ingen av dom (vad jag kan skåda) har nåt fel eller så.Du är en stor förebild för mig ska du veta. Tack för att du finns!

Svar: Åh tack vad fint av dig! :) <3
Courtney Silverhill

2014-08-02 // 13:26:27

Råkade gå anonym haha, Olivia Skydaughter heter jag iaf ;)

2014-08-02 // 13:27:41

Du är bäst på att göra Jorvik Vampyrerna det är sjukt kul och kolla på. Du är jätte duktig på att göra filmer. Hoppas det kommer en till säsong :-D

2014-08-03 // 08:13:14
» Sally

Snälla kan du säga vad su filmar med??

Svar: Fraps :)
Courtney Silverhill

2014-08-31 // 12:33:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback