» Landat i spanien <3 «

 
Nu har jag landat, lets jump in the pool ffs!!
Visa vad Nemo fisken går för ;)
 
 
 
Snart är det dags för den första gästbloggaren!
 
 


så jäkla fuskit,stannar i kalla sverige medans du badar och solar. njut för mig.:D

2014-07-06 // 11:30:15

Bäää vill också till värmen!

2014-07-06 // 11:33:46

Asså, Gu så mysigt..! C: Vill bara hoppa på närmsta plan också åka till Spanien!! Hmm.. "Börjar smida planer" Hihi!! Jag ska hoppa ner i nåns resväska och hoppas att de inte märker att väskan väger lite mer en vad den brukar! Cx Fast.. Flyga flygplan.. Förresten stannar jag nog i Sverige.. cx Ha det gott, alla blir säkert jätte imponerade när Nemo fisken simmar runt 8)

2014-07-07 // 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback