» Minecraft kriget del 2! «

Tjaaaaa!
Här kommer del 2 av MC kriget och det blir den sista videon innan jag kommer hem från landet.
I morgon bitti åker jag till min farfars gård långt bort åt helvette, typ.. Så har ingen uppkoppling överhuvudtaget på en vecka (förutom när vi är i "stan") Så ni får njuta av gästbloggningen så länge så hörs vi nästa söndag :)
 
Kanske kikar in i morgon och säger hej om jag hinner. Men annars så får ni ha en fin vecka! <3
 
 
 
 


Håller man in shift åker man neråt när man flyger c;

2014-07-18 // 23:57:43

Om ni fortfarande söker folk som ansluter sig till eran sida i kriget så är jag gärna med c: älskar för den delen din inspiration från GoT! :'D <333

2014-07-21 // 01:15:57

Haha asså mc kriget är så himla kul att se längtar tills nästa del.men saknar dig skitmycket hela typ tiden men har ingen aning om när du kommer hem men längtar tills dess :) puss puss ♥♥♡♡♥♥

2014-07-21 // 21:49:17

Vad använder du för texture pack? kan du länka?:3

Svar: Det vet jag inte riktigt det är sture som fixat hehe :)
Courtney Silverhill

2014-07-26 // 22:34:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback