» Minecraft kriget del 3! «

Hej hopp gummi .... !
Här kommer del 3 av kriget, som ni ser så bygger vi på fortfarande och kriget verkar vara långt borta..
Men du kan aldrig vara riktigt säker.. Jag är nöjd med min och Stures prestation, vi kämpar på.
 
 
 
Hela ön ska fyllas med fantastiska medeltidsbyggnader!




Är det bara byggande eller kommer det lite action nån gång? c:

Svar: Det kommer action :)
Courtney Silverhill

2014-07-30 // 22:28:22

En fråga.... När jag försöker kolla genom din blogg så står det att videoklippet inte är tillgängligt (stav) i mitt land :/

Svar: OH! Måste kolla på det sen. tack!
Courtney Silverhill

2014-12-04 // 19:57:19

Går bara att kolla på första... Hoppas att det går att fixa! Älskar dina videos😘

2014-12-05 // 13:12:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback