» Pjuuuh «

Hej där! :)
Varit igång sen i morse och packat, städat osv osv.. Nu är jag typ klar och hinner sitta lite vid datorn. Så jävla sugen på age of mythology så det är vad jag ska roa mig med. hihihi. Nu är alla gästbloggsinlägg klara så under veckan kommer massor med roliga inlägg från alla möjliga människor.. Drar in på SSO ikväll och pussar på mina hestar innan jag åker såklart. Oså ska jag bada, och förbereda mackor åt hela jävla familjen ikväll haha.. Suck.
 
Ja mycket roligare än såhär är det inte, ni får ett avsnitt av MC kriget ikväll eller i morgon bitti iaf.
Fortsätter med behind the scenes filmen nästa vecka :)
 
Hörs senare!
 
 



De spelet är grymt! :D

2014-07-18 // 17:55:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback