» Planer «

Godkväll, precis kommit hem. Ingen datortid idag heller, suck.. Idag har jag städat i flera timmar och sedan varit iväg o växlat pengar, käkat middag, solat o köpt saker inför resan. Det är mycket nu.. Måste fan vara effektiv i morgon så att jag hinner sitta vid datorn några timmar. Tro mig jag vill så gärna ge er både JV och MC avsnitt men tiden räcker helt enkelt inte till. 
 
Såhär ser min plan ut som jag VILL hinna med innan jag åker söndag natt.
 
Gästbloggsinlägg för första veckan - Detta är prio ett för att bloggen inte ska stå tom när jag är i spanien. Jag är så himla nyfiken på att få läsa era inlägg! 
 
Jorvik vampyren - De två sista avsnitten är färdiga redan, eller huvudhändelserna i dem. Dock behövs fler scener som inleder dessa men det borde inte ta mer än 3-4 timmar att fixa. Alltså ska jag försöka ge allt för att kunna ge er avsnitt 12 innan jag åker. 
 
Minecraft del 6 - Flera frågar efter detta, jag TROR att jag har materialet till del 6 på datorn. Dock inte redigerat men MC går väldigt fort att göra. I princip en inledning och ett slut samt kolla igenom avsnittet om nått ska klippas bort osv. MC har dock inte högsta prio denna veckan. 
 
jag kan inte lova någonting men tro mig jag ska försöka! <3 
 
 
 
 
 


När åker du till Spanien? :)
Och vart ska du?

Ska nämligen också till spanien i sommmar ;)

Svar: Lördag natt till palma :)
Courtney Silverhill

2014-07-04 // 08:22:09

ta det lugnt,känn ingen press på att du måste lägga upp saker.det är bättre att du gör saker som är viktigare saker.:DD

Svar: Tack <3
Courtney Silverhill

2014-07-04 // 09:17:09

Vad är IP:n till MC serven?

2014-07-04 // 13:02:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback