» Syskonen Turtlenight «

Hej, vi är syskonen, Ava och Isla Turtlenight!
Kolla gärna in vår blogg c:
På bloggen har vi bl.a serier, videor eller redigerade bilder. Och så har vi en sommartävling på gång!

Vi har bloggat i ca 6 mån. Irl är vi också syskon, vi har två härliga tinkrar, och bor i Finland. Vi har också en lillebror som spelar SSO, Klara Turtlenight. Ja, våra kusiner spelar också SSO, med efternamnet Turtlenest. Och vår pappa... Han spelar faktiskt också SSO. Jag vet, det är svårt att tro men det är faktiskt sant! :D Han är riktigt bra, har level 15 hästar, har dem bästa kläderna (rida, snabbhet) och är själv level 15.
Vi spelar också Minecraft.

Nå, vad kan man riktigt skriva annat om? Jo, (Onödig fakta)
vår pappa ser just nu på fotboll. (När jag skrev detta)
Han skrek "Nej hur kunde ni skjuta förbi?!"
 
Okej nu är vi visst ute och seglar litegrann... Nu kan vi väl berätta lite om vår åsikt om Jorvik Vampyren.

DEN.ÄR.JÄTTEBRA.!.

Alltså jag (Ava) älskar när det står Courtneys känslor, eller hur man nu kan förklara det, man lever sig in i storyn, ja det är helt fantastiskt! Jag tycker att Jorvik Vampyren är den bästa SSO serien på svenska *.*
Faktiskt jättebra gjort Nemo!
 
Nu till den sista saken. Vi kan aldrig få va med om nåt roligt på SSO :c Pga vår server. På vår server finns det bara finskar och danskar. GISSA om man någonsin ser någon Sneaky Dragon eller Shady Pearl? Nej, Nej och Nej. T.exnär Alice Winterbell skulle fira nyår. Vi gick till JS arenan, rätt tid, kl.12 men där fanns bara två typer. Vi tänkte att dem säkert glömt eller nått. Men tydligen var vi på en annan server.
Samma sak hände när vi skulle på Alices fanträff.
 
Men nu skall vi sluta gnälla och bjuda på bilder istället! :D
 
 
 
 
Klicka på bilderna för att besöka syskonen Turtlenights blogg!

 
Tusen tack för erat inlägg <3
Jag tycker det är helt fantastiskt att eran pappa spelar, fick mig ett gott skratt. Fan vad cool han är!
Det måste vara jobbigt att spela på en server som man inte tycker är så rolig. Har ni provat att byta till Airstar?
Massor med kramar till er!
 




Det går inte att byta till air star, om du inte har en väldigt speciell vill säga, tro mig, jag har frågat... Men jag fick ge upp min dröm med att gå med i LWO:(

2014-07-07 // 23:10:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback