» Avsnitt 11 är färdigt. «

Wow, känslan efter att ha redigerat klart ett avsnitt av Jorvik vampyren.
Jag är oftast jävligt stolt haha... Det får man väll vara?
 
 
Alltså avsnit 11 av 13 är färdigt och håller på att sparas. Dock måste jag kolla igenom det noga en sista gång osv. Så det blir inte publicering förens i morgon. Jag hoppas att ni ska tycka om avsnittet.
 
Nu är jag så trött i huvudet så jag ska ta en dusch och sedan slänga mig framför tvn.
Så vi hörs i morgon underbara ni, på riktigt ni är fan underbara. <3
 
Juste, tusen tack till er som skickat in era gästbloggsinlägg. Fortsätt så!
 




YEEEEEEEEEES!!!!!!!

2014-06-29 // 21:36:45

Oh så spännande!
Jag bara längtar till den! :D <3

2014-06-29 // 22:51:16

Såklart du får vara stolt!!!! När jag kommenterar så såg jag avsnittet dagen innan så jag vet ju hur bra det är men det ska vi inte skriva här puss puss på finaste Nemo ♥♡♥♥♡♥♥

2014-07-02 // 08:06:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback