» Cirkus! «

I måndags hade vi cirkus event ju, knappsport rättare sagt.
Vi var i cirkusen och alla började tillsammans vid ingången, för varje rätt svar fick varje person gå en knapp frammåt. (De där knapparna som man gör eld med).
 
Jag var utklädd till zebra men fick inte spela på mitt eget konto... Kom inte in i cirkusen utan bara dog, dog och dog. Så jag och Sture bytte konto, kom in en gång men sen gick de inte mer. Så ja fick vara på Stures konto utan häst haha.. Jag som gjort mig så fin... Fick lite bilder på zebran dock.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Vinnaren av knappsporten - Felicia Nightlake
 
 

 
 
 

 
 
HUR JÄVLA SÖT FÅR MAN BLI?
Felles häst haha.




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback