» Dags att förbereda! «

Snart kommer vi börja filma de svåraste men kanske bästa scenerna till Jorvik vampyren. Är lite nervös, är sjukt mycket som måste roddas med haha. Hade ALDRIG klarat detta utan mina drakar alltså, kärlek till er.
Så om ni ser hela vampyr gänget inne i spelet, kom gärna inte för nära och är ni i bild kommer ni bli iggade. Men aviggar efter filmning som vanligt. Men nu måste jag in på folks konton och piffa dem inför filmning och ställa dem där de ska vara. Så puss på er! :)
 
 

 
 


Åh va spännande :) :)!!! Jag ska iaf försöka att inte vara ivägen för hatar att bli iggad hehe ;) puss ♥♡♥















2014-06-03 // 18:36:37

Åh va spännande :) :)!!! Jag ska iaf försöka att inte vara ivägen för hatar att bli iggad hehe ;) puss ♥♡♥















2014-06-03 // 18:36:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback