» Fortsätt simma, fortsätt simma! + Gästbloggning? «

Idag kommer jag tillbringa hela min dag och kväll i ett fantastiskt hus med mina vänner långt bort från staden. Jag kommer få använda mina fantastiska stjärtfenor i en pool som är 27 grader varm... Jag måste ju börja värma upp inför resan! Juste det har jag inte berättat jag flyr nämligen landet nästa helg, ska bo i ett lyxryum på ett fyrstjärnigt hotell i spanien.. Namnam..
 
 

 
Vad sägs som att ni får gästblogga hos mig när jag är utomlands?
Snor Stures ide ;) Skriv ett helt random inlägg om eran favoritklubb på SSO, eller berätta om dig själv och dina hästar? Babbla om Jorvik vampyren eller eran största kärlek? DU BESTÄMMER. Ta chansen att få lite extra läsare genom en länk i ditt inlägg till din egen blogg. Både ni och jag vinner på ett gästbloggsinlägg, min blogg slipper bli tom och ni får förhoppningsvis fler läsare till eran blogg :) Du som inte har en blogg får självklart skriva ett inlägg endå, lyfta en åsikt du vill få hörd kanske?
 
De enda reglerna är att du inte får hänga ut en person eller en klubb, eller vara personligt elak.
 
Jag kommer vara borta mellan 6 - 13 juli samt 26 juli - 2 augusti.
 
Det är datumen som jag kommer publicera gästbloggsinläggen (om jag får in några) 26 juli - 2 augusti kommer jag nämligen åka långt ut på landet och bo på farfars gård så då passar det ju bra med inlägg då också.
 
Såhär gör ni:
  • Skriv en rubrik till erat inlägg högst upp i texten.
  • Skriv eran text.
  • Lägg till en bild om ni vill ha med det.
  • Skriv eran bloggadress (För länk)
 
Vågar du gästblogga hos mig? ;)
 

 


Hej kan du göra ett inlägg eller video om dina bästa tips innan och på championats, vad du gör och så ❤️Trevlig helg

Svar: Hej! Absolut, dock tävlar jag typ aldrig längre men det kan jag nog ordna när jag har tid :) <3
Courtney Silverhill

2014-06-28 // 16:21:36

Jag vågar! BD


Svar: Yäääj :D
Courtney Silverhill

2014-06-28 // 18:34:36

Såklart jag ska gästblogga Nemo :) försöker iaf får se sen hur det blir här inte riktigt gjort det förut men försöker puss ♥♥

Svar: wiho :D
Courtney Silverhill

2014-06-28 // 20:43:47

Kan man länka sin riktiga blogg i inlägget? För jag har raderat min SSO blogg :I

Svar: Absolut! :)
Courtney Silverhill

2014-06-29 // 13:53:07

Jag och Shady är så modiga, så vi har skickat in ett mejl tillsammans.. eller jag då, eftersom han rullade runt i morötter.. typ. *Pinsamt*

Svar: Wohoo :D
Courtney Silverhill

2014-06-29 // 16:31:25

Vågar man?? Ja nog vågar jag allt!

Svar: Det tror jag med! :D
Courtney Silverhill

2014-06-29 // 21:19:50

JAG HAR SKICKAT MIN GÄSTBLOGGNING NU!!!

2014-06-29 // 21:35:28

ha så kul i spanien <3 :D

2014-07-01 // 09:59:38

Hej jag vill så gärna gärna gästblogga.jag har ingen blogg!snälla får jag det😍jag tänkte skriva vad jag gör på sso och om mig skälv och min framtid på spelet och mina fyra hästar såklart!

2015-04-25 // 22:25:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback