» Glad midsommar! «

Förlåt för att bloggen stod tom igår men min dag var helt kaos. Irrade runt i både Stockholm och Uppsala från 6 på morgonen till sent på kvällen. Utan mat :( haha så jag tvärdäckade när jag väl kommit hem igen. Idag blir det inte bättre för det  är midsommar! Detta tas på allvar vill jag lova med familj och vänner på dagen och sedan fest ute på landet hos en kompis. Bara full rulle kanelbulle helt enkelt! Ska försöka hinna ladda upp MC del 5 idag men om jag inte hinner sätta på datorn får det bli i morgon. 
 
GLAD MIDSOMMAR VÄRLDENS BÄSTA LÄSARE! <3 
 
 


Glad midsommar på dig med :D ♥

2014-06-20 // 11:06:59

Men asså så här du vart i Uppsala nu..... :( Asså jag bor i Uppsala men då var jag borta på Gotland. :( Lixom jag bor där när du kommer dit reser jag bort asså. Inte för att jag hade känt igen dig om jag sett dig men ändå. Haha jag hade kunnat gå bredvid dig utan att veta att det var just du! Gud tänk om det här hänt!!! Puss o glad midsommar eller jag säger god jul istället det kommer först :)) ♥♥♥♡♡♥♥♥

2014-06-29 // 22:26:03

Men asså så här du vart i Uppsala nu..... :( Asså jag bor i Uppsala men då var jag borta på Gotland. :( Lixom jag bor där när du kommer dit reser jag bort asså. Inte för att jag hade känt igen dig om jag sett dig men ändå. Haha jag hade kunnat gå bredvid dig utan att veta att det var just du! Gud tänk om det här hänt!!! Puss o glad midsommar eller jag säger god jul istället det kommer först :)) ♥♥♥♡♡♥♥♥

Svar: haha ja de hade varit häftigt :D <3
Courtney Silverhill

2014-06-29 // 22:26:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback