» haha alltså jag blir så trött. «

Tänkte vara duktig och spela in frågestunden igen, förlorade ju allt förutom första delen som redan var uppladdad. Sitter och redigerar röven av mig och inser tillslut att jag svarat på likadana frågor som i första delen av frågestunden men frågorna är från andra spelare... Alltså jag orkar inte!!
 
Så ja ehm.. Måste filma om igen. GAAAAHD.
 
 
 

Jag har inte tid att sitta vid datorn och redigera hela dagen...
Så länge får ni MC del 4 haha...
 
 
 
Suck för att eftertexten hamnade i början också haha...
 



Den första Nemo bilden asså, såå söt ♥♥♥♥♥♥

Svar: haha aaaj knoooow <3
Courtney Silverhill

2014-06-14 // 20:00:17

Asså så himla jobbigt! !!!!! Fattar inte hur du orkar. Ja skulle bara sikta i det några där eller nåt eller nej det skulle jag inte jag skulle Bli skitarg och i värsta fall slå sönder datorn. Eller det hoppas jag att jag inte skulle göra.. pappa skulle dampa ur och typ mörda mig.. Men skulle aldrig orka med det. Puss puss kämpa på!♥♥♥♥♡♡♥♥♥♥

Svar: haha jo ibland har man lust ;) tack <3
Courtney Silverhill

2014-06-15 // 12:10:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback