» Hej på er :) «

Godkväll.
Vart inte en sån sen kväll, skönt.. Är riktigt trött. Är inne och filmar på SSO just nu med Kim, Annie och Sture.
Lite Tinkerkärlek bjuder vi på, awww. Ville bara in och säga hej till er, har påbörjar morgondagens avsnitt. Hoppas jag kan bli klar med det runt lunch i morgon.
 
 

 


Nämen vad gulligt va söta de är ♥♥<3

2014-06-11 // 21:23:33

Men vänta lite det där är ju jag jag är inte anonym jag är ebba eller ebb

2014-06-11 // 21:26:32

Hej, Den tröjan du har på dig på bilden, vart köpte du den?

Tacksam för svar!
//Daisy ;)

Svar: haha den syns knappt men det är tröjan i JH vid rock shopen där du vet? Den snabba tröjan med rida 8 :P
Courtney Silverhill

2014-06-16 // 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback