» Jävla skit. «

Mitt redigeringsprogram, Sony vegas.... Det vägrar starta. Vet fan inte vad som är fel på skiten men jag är så jävla trött på allt strul alltså, ska sluta använda datorer och börja spela tv spel... Nejmen alltså usch!!
Så ja hur jag ska få fram ett avsnitt av Jorvik vampyren tills i morgon är ett mysterium.
 
När jag fösöker klicka upp programmet tänker det i en sekund sen händer inte ett skit. Hur mycket jag än trycker, startar om datorn eller öppnar hit o dit på olika sätt så NOPE...
 
Nån som använt Vegas som kan hjälpa mig?
 
 



Har inte Vegas men prova att starta om datorn :)

2014-06-24 // 20:25:58

ojj såg inte att du skrev det :)

2014-06-24 // 20:35:15

Ominstallera vegas :)

2014-06-25 // 09:42:11

Jag har inte Vegas men så gör min dator när jag vill använda Gimp,har ominstallerat flera gånger men det funkar inte så jag vet inte hur du ska göra.Går det inte att fixa Jorvik Vampyren i IMovie?

Svar: Jag vill redigera i sonyvegas eftersom det är det jag kan nu, så ett annat program är inte ett alternativ just nu. :) tack endå!
Courtney Silverhill

2014-06-25 // 12:12:31

Eftersom man behöver ett konto för att ladda ner så kan du testa att göra ett nytt. Du kan även testa att ladda ner en annan version om du t.ex hade version 12 kan du ladda ner 11. Dom är väldigt lika :)

Svar: Okej tack! Men ja provar o installera om o se vad som händer. :)
Courtney Silverhill

2014-06-26 // 10:26:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback