» Jordgubbstårta, svensk sommar och ts träning! «

Sorry för lite små sen bloggning, men haft fullt upp på morgonen!
 
Jag bor nära en skola och idag var det skolavslutning, massor av föräldrar och barn som ska inviga sommarlovet. Gud så avis jag vill också ha skolavslutning! Äsch får nöja mig med att jag faktiskt har sommarlov.. Jag blir alltid så sugen på jordgubbstårta när jag tänker på skolavslutning, nån annan? Jag har ett jordgubbsland så så fort det börjar mogna där ute ska jag lätt slänga ihop en tårta alltså... NOM.
 
Denna morgonen har tillbringats med tvätt och träning. Var ute och promenerade här på morgonen och fick sällis på ts av Victorire Winterfall, sjukt najs! Skickade lite söta hästbilder till henne påvägen också haha. Går förbi en drös hästar när jag är ute i mitt område, mys.. Får dock abstinens.
 
Jag kom på iden att typ dra igång tränings ts! Alltså vi i SD snackar ju på en ts server, ts är ett liknande program som skype fast bättre. Och där har vi olika kanaler för typ levling, filmning osv.. Varför inte ha en tränigskanal och typ bestämma tider då vi går ut och tränar och tar med oss ts i telefonen o peppar varandra och snackar igenom hela promenad passet? Eller den som är hurtig får ju springa såklart..
 
Jag ska fan försöka få igenom detta för jag hatar att gå själv, får ibland med mig pojkvän eller nån kompis men oftast inte, och då äre sjukt trisst verkligen!
Vad tror ni kan jag få drakarna att börja träna med mig? ;)
 
 

 


Du kanske kommer lyckas få mig mer engagerad i mina promenader som jag kanske egentligen borde ta om jag vill gå ner i vikt xD ska ta upp kosthållningen igen också såhär efter operationen nu när jag kan äta som vanligt igen :)
Men jag ska ladda ner TS till mobben direkt! :D

Svar: Jaaa braaa!! :D
Courtney Silverhill

2014-06-12 // 12:29:17

Visste inte att ts fanns att ladda ner till telefon! :o

Svar: Det gör det. Skitnajs! :D
Courtney Silverhill

2014-06-12 // 12:59:02

Skulle inte ha något emot att prata med någon medan jag cyklar ;)

Svar: :D
Courtney Silverhill

2014-06-12 // 14:10:55

ja för fasen! superbra idé!

Svar: eller hur :D
Courtney Silverhill

2014-06-12 // 22:54:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback