» Jorvik vampyren, säsong 2 - Avsnitt 8 «

Här kommer veckans avsnitt!
Satt och kämpade röven av mig med detta igår + filmning, är sjukt nöjd faktiskt. Nu börjar jag förstå Vegas på allvar och mer och mer effekter träder fram.
Det jag lyckats med bäst kanske är zoomen haha men ett steg i taget!
Dela gärna med er bland kommentarerna om vad ni tycker, samt om det är dåligt ljud eller något annat.
 
 
 
 


Åh så spännande! :D <3
Jag längtar verkligen tills nästa onsdag! :D

2014-06-04 // 11:21:10

låt på slutet? Alltså när Ni sover i biblan xD

Svar: Jojk med Jim hendrik typ :)
Courtney Silverhill

2014-06-04 // 16:50:33

MEEER asså sitter och ryser genom avsnittet och gråter nästan det är ju för bra!!!! ♥♥♡♥♥ Och allt var så bra och passade ihop. Men en sak var dålig. ...... den var för kort!! Och igår såg käglor hur ni kämpade med filmningen. Ehn råkade vara ivägen lite som när jag sprang upp precis framför dig ehehe men ja kan ju iaf hoppas att du inte blev arg puss puss du är ju bara bäst Nemo ♥♥♥

Svar: Åh tusen tack! :) <3
Courtney Silverhill

2014-06-04 // 21:25:04

Hur många avsnittet kommer det bli, på ett ungefär? C:

Svar: 14 tror jag :) säsong 2 alltså.
Courtney Silverhill

2014-06-05 // 15:46:48

Bättre ljud på avsnitt 8 än 7. Liiite högre kan du allt fixa haha :D <3

Svar: okej ja alltså för mig sprängs det typ för att det är så högt haha men ja ska höjja ännu mer ;)
Courtney Silverhill

2014-06-06 // 02:13:20

BTW!
Mycket bra avsnitt! :D

2014-06-06 // 02:13:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback