» Kingen <3 «

Godmorgon!
Har skit brottom men sitter endå vid datorn så slänger in lite bilder från i torsdags tror jag det var.
Tog nämligen med mig Kingen till badplatsen för första gången, det var så himla varmt och jag hade tränat Rain och badat med henne och fick iden om att ta med mig Kingen så han fick plaska lite också.
Alltså han var mycket skeptisk till en början men älskade det, man ser bus i blicken på alla bilderna tycker jag.
Min lilla gosis.. Nöjd och glad var han när han blivit sval efter badet :')
 
 
 
 
 
 

 

Efter badet skrittade vi hem till slottet där han fick beta med Harry igen.
En väldigt bra sommardag på SSO. Ni ska få se bilder på när jag och Rain badade denna dag också.
 
 

 
Nu måste jag kuta till bussen! Hörs sen <3
 

 


Naaaaaw han är så sööt! !<3♥♥ puss

2014-06-16 // 14:31:25

Haha han är så fin!! men du måste vara varmt för honom med den tjocka manen och svart päls att bara rida runt i solen! så det var nog sjönt att svalka av sig lite!

Svar: Aw tack! :D haha ja han blir lite varm <3
Courtney Silverhill

2014-06-16 // 15:28:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback