» Ödesryttaren «

Hallååå :)
Har precis spelat ut ödesryttaten, wow vilket spel! Har laddat ner alla fyra spelen från elgigantens hemsida. 50 spän styck, som taget! De är inte super långa direkt men mycket roliga.
 
 
Storyn: Man spelar som Lisa, hon börjar på Jorviks läroverk (en skola) där man träffar Linda, Anne och Alex. Efter första skoldagen får man ta sig till jorviks ridskola (Jorvikstallet) där man träffar Starshine för första gången. Starshine är sjuk och man får hjälpa honom att bli frisk. Skurken i spelet är Mr. Sands och det är hans fel att Starshine är sjuk. Man får tävla mot Sabina i en tävling och rädda
Starshine från Dark cores hemliga plats (plattformen)
 
 

 
  • Man får lära känna våra soulriders på ett nytt sätt.
  • Bra story och spännande info om Mr. Sands och Starshine.
  • Faktiskt ganska svårt vilket gjorde det jävligt kul.
  • Bra gjort för att vara ett så pass gammalt spel.
 
 
 
 

 
  • Jag fick starta om ett av uppdragen för att det buggade sig.
  • Jag hade gärna ridit runt och utforskat ön..

 
Blandade bilder
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Får se när jag spelar hemligheten på pine hill :)
 
Nån mer som spelat, vad tycker ni?
 

 
Betyg:
 
 
3/5 Nemos!
 

 


Spelade för inte så länge sedan, tyckte det var skitkul men när man ska springa från dark core och alla vakterna kom failade jag 1000 gånger xD

Har även spelat 3:an och 4:an och dom är asroliga men svårare :P

Svar: haha ja de va lite svårt, fick göra om 2 gånger tror jag. :)
Courtney Silverhill

2014-06-07 // 19:34:01

Asså jag ser ju på kims videor om de. Jag tycker att de är skitroliga men jag tycker bara att det ibland är skitläskigt så skulle inte våga spela XD synd för annars tycker jag att de är jättebra men skulle nog nästan aldrig hinna spela heller puss ♥♡♥

Svar: De är jätte korta haha :)
Courtney Silverhill

2014-06-07 // 20:36:44

jag har alla 4 spelen, Jag laddade ner de från electroworld.com De kostade lika mycket som din ungefär.. Mina kostade 49 och häromdan hittade jag en som kostade 39 kr och jag bah : Jahapp.. Nu slösade jag.. xD

Men jag har bara klarat 2:an. Tycker de andra är svåra >.< vissa nivåer alltså

2014-06-08 // 01:00:24

Har alla 4a spelat klart alla 4a älskar alla 4a xD
Eftersom jag spelat dem såpass många ggr så vet jag ju vad allt e vad man ska göra o ditt o datt, men jag failar fortfarande på en viss gubbe i 1an när man ska rymma från DC (Skills i know :D)

2014-06-08 // 10:02:15

är det sso varför ser det så konstigt ut

Svar: Det är Starshine spelen, inte SSO utan de spelen SSO är grundat ifrån :)
Courtney Silverhill

2014-06-09 // 19:17:25

Skulle vela pröva Starshine spelen

2015-03-27 // 05:37:43

Viste inte att Katja har en häst. grr katja-, -

2015-03-27 // 05:39:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback