» Ojojoj! «

Just nu har jag 300 prenumenanter på YT och 25.000 visningar. Känns helt galet!

Tusen tack för att ni följer mig. Ni är BÄST :)
 
 



Woooow 300!!! Det är mer än vad jag ens kan drömma om.. Fast du är ju så himla bra och bäst så det förtjänar du lätt men faktiskt sjukt mycket. Lixom som använder sin tid för att titta på dig. Jag är en av de men jag tycker bara att det är jättekul. Lixom när jag åker bort så saknar jag dig och din blogg och jv typ hela tiden och tänker på dig varje kväll puss men du betyder så mycket för mig och mitt liv. Puss ♥♡♥

Svar: Jaa haha och det bara ökar.. Nu har jag 350.. Helt amazing :) <3
Courtney Silverhill

2014-06-29 // 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback