» På event med Rainbowdragons «

Efter mycket om och men har jag beslutat mig för att prova på Rainbow dragons. Haha skämt åsido!
Emlan satt med oss på ts i onsdags och hon hade event så jag, berit och sture bestämde oss för att hålla henne sällskap. Vi tittade på, underhöll deras klubbstalkers och hoppade tillomed några skutt på lektionen. Dock i klump vi var lite rädda för de andra drakarna så vi höll oss nära varandra. Jag och Sture fick också chansen att humpa Alicia lite som gått in i MC kriget på Berits sida. Det är alltså jag och sture på min Emo ö mot Berit, Emlan och Alicia. Ni kommer få se mer av det här kriget snart... Morr
 
 
 
 
Ja jag bytte om efter en stund, kände att jag behövde stärka mitt medlemskap haha..
 



på bilden med kingen är hans svans i hans ben!!

Svar: haha ja :)
Courtney Silverhill

2014-06-27 // 14:36:00

Jag är på din och Stures sida idet där kriget!! Ni måste vinna!! Men asså de i rd är ju fett läskiga asså är rädd för de puss ♥♡♥♥♡♥♥

2014-07-01 // 22:21:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback