» Sakta men säkert tar vi oss till toppen! «

 
 
Jag tog mig ut på sommartjocka Rain och levlade upp henne till level 13 i onsdags. Från att ha varit den som levlar upp hästar på ett kick till världens jävla mördarsnigel som knappt orkar köra ridhusets banor när jag är online haha, jag är nog påväg att bli lite sommartjock jag med ;)
 
Men helt ärligt, jag tävlar aldrig i champ längre och jag har 1098336 färdiglevlade hästar ute på bete. Vad gör det om en häst levlas en level i veckan? ;) INGENTING mina vänner, ingenting.
 

 


Jag var likadan förut, Tula är på level 6 nu och jag köpte henne för 2 veckor sen x)

2014-06-27 // 15:04:29

Jag är väl lite likadan. Började levla Ellie för typ 5 veckor eller så och nu är hon level 12 fast då måsteman räkna in att jag har varit borta 10 dar men är ingen som bara levlar hela tiden kör kanske 5 tävlingar om dan puss :) ♥♡♥

2014-07-02 // 07:49:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback