» Solen <3 «

Idag har solen varit hos mig, som jag saknat den. Suttit ute och läst hästböcker, det är verkligen min sommargrej haha. Tvättat tre maskiner med tvätt och bara tagit det lugnt. Eftersom det varit så varmt så tränar jag ikväll istället, har kommit ett litet mini shettis föl i en av betes hagarna här omkring och jag bara måste dit och titta! MYGOD. Men annars gör jag alltså inte så mycket, har världens redigerings sug och eftersom min helg ser rätt full ut just nu vill jag få igång programmet och redigera ikväll och i morgon så jag kan publicera på lördag.
 

 
Igår filmade vi lite uppdrag, var ett litet tag sedan jag var med och några har börjat fråga vart jag tagit vägen. Jag har helt enkelt inte tid att filma alla gånger, så jag har alltså inte blivit avskedad (ännu) pjuuh..
 
 
Gänget <3
 

 
 
 
Visst har Rain och jag en snygg outfit!? Blååå <3
 



Kan du SNÄLLA visa hur man bygger snabbhetstestet på den där Minecraft serven?
Du vet där ni hade byggt jätte mycket inom hästar?
SNÄLLA behöver verkligen ett sådant test och om jag kollar på "Minecraft med Nemo del 1" så ser man typ inte hur man ska bygga. Snälla visa i en video eller något snälla!

Svar: Oj ja visst kan försöka, inte ja som byggt den men kan visa hur den ser ut :)
Courtney Silverhill

2014-06-26 // 17:50:29

Vart har du köpt din sadel😍såå fin , kan du prata lite om ert mc stall och hästar i en video? Tack för svar❤️

Svar: Den är från midsommar shoppen :) Absolut ska filma mer MC snart! <3
Courtney Silverhill

2014-06-26 // 18:35:13

Men åhh!! du har ju samma outfit til din häst som jag har till min

Svar: Den e fin :)
Courtney Silverhill

2014-06-27 // 14:41:14

Åh saknade dig på kims videor... orkade inte se när du inte var med... puss ♥♡♥♥♡♥♥♥

2014-07-01 // 22:08:36

HEJ NEMO VART KÖPTE DU DIN UNDERBARA FILT TILL DIN SÖTA RAIN♥

2014-07-02 // 10:38:47

Du Nemo🐟🐠🐬🐳
Jag har byggt ett stall på minecraft där din häst Kingen fått en Box och du har fått en "skåp"
Har en fråga bara vill du att Kigen ska gå i gräs, grus eller jord hage??
(Vet att jag härmar er lite. Tyckte bara det var så fint!)
Och när ska du göra videon på snabbhetstestet?

Svar: Aww!! Han får gå i gräshage :) så fort jag får tid! <3
Courtney Silverhill

2014-07-04 // 12:04:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback