» Sommarlov! «

Hej där!

Idag ska det vara så himla varmt så jag tänker njuta av mitt sommarlov tillsammans med mina vänner. Har ett tidsinställt tror jag men mer än så kan jag inte lova. Kvällen kommer förhoppningsvis tillbringas i Vegas med avsnitt 9. Inte lätt o hålla deadlines med det här vädret...
jaja ha en super bra dag hurrni så hörs vi ikväll!
 
 
 


Guud va varmt! :) Vart bor du egentligen det är alltid varmt hos dig ju? :) hos mig är det varmt och soligt tills det blir moln spöregnar några minuter och åskar det är ganska jobbigt för det är så varje dag :/ ha de gött ♥♡♥

2014-06-09 // 21:22:42

Ehh Nemo jag kan inte kommentera hemligheten på Pine Hill för det kom inte upp något kommentarsfält eller vad man nu kallar det när jag trycker på kommentarer är det käglor som järnvägar nått slags problem eller? Puss ♥♡♥

Svar: Hmmm,... gud vad konstigt :O
Courtney Silverhill

2014-06-09 // 21:31:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback