» Söndags göra! «

Hej fina ni!
Igår hade jag en fantastisk kväll, dock höll huvudvärken i sig typ hela kvällen alltså.. Men jag bet ihop och hade roligt endå. Idag har vi massor att göra här och vädret har blivit varmare o bättre så de e bara o gå ut och hjälpa till. Men ska städa först så det är rent och fint. MEN TRÅK NEMO haha. Nejmen det jag tänkte säga var att jag tyvärr inte föreberett inlägg och inte har tid att spela så ni får en film jag klippt ihop denna vecka om Sneakydragons, eller ja bara lite flum från denna veckan. Men ska nog fortsätta filma och klippa ihop en film från fler tillfällen, fler av er verkar tycka att det är roligt nämligen. Men här har ni en film iaf, så behöver jag itne ha as dåligt samvete för att jag itne hinner blogga förens typ ikväll? Hästarna är ju på bete nu så dem klarar sig lixom.
 
 

 


Haha! ;p
Så tråkigt att jag missade leka kull med er <3

2014-06-01 // 13:24:14

Men GUD vilket bra film! Fortsätt filma Sneaky Dragons event. Men en sak var konstig, var inte Berit med? Sen en liten fråga också. Varför kallas Evelina för Sture?

Svar: Nej haha det var inte många alls på just dessa event :) Det är för att jag började kalla henne det haha.
Courtney Silverhill

2014-06-01 // 18:42:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback