» Sunshine!! «

Hello there! Vad gör ni denna soliga söndag? Eller ah jag har iallafall sol hehe. Ska strax gå ut och tillbringa min dag utomhus iallafall så blir ingen bloggning förens senare :) 
 
Detta skrev jag i morse, insåg nu att jag inte klickat på publicera. klantigheten tar över mitt liv.. Haha nejmen har fortfarande inte haft tid att sätta mig vid datorn, sitter i bilen just nu. Ska bort på middag senare och ja ehm mycket för mig helt enkelt. Men vi hörs kanske senare ikväll finisar :) 
 
 
 
 


Idag har jag ridit igen!!! :) Första gången på två månader. Så himla kul men fick varken hoppa eller galoppera för min kompis mamma. Det var lite syn men vi fick en rolig ridlektion :) lite ställning skänkelvikning och volter. Lite tempoväxlingar och sånt. Som jag längtat. Puss på dig♥♡♥

2014-06-15 // 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback