» Ta hand om sig själv «

Jag ska snart logga in på SSO och spendera kvällen där, tror vi ska filma lite uppdrag och jag ska nog be Sture hjälpa mig att få igång Vegas igen. Idag har jag bara försökt njuta av att vara ledig och påminna mig själv om att slappna av och släppa en del saker. Just nu pågår det mycket i mitt huvud och jag är spänd i nacken vilket ger mig svag huvudvärk under hela dagarna. Så idag har jag promenerat, suttit ute på min altan nermyst bland filtar och läst hästböcker, druckit mängder med havtorns juice (Så jävla nyttigt alltså!) solat solarium, lagt ifrån mig telefonen, duschat länge och ätit bra mat. Och gud så bra jag mår just nu, huvudvärken är borta jag är helt avslappnad och är sjukt pepp på att spela. D vitaminen från solariumet i guess?
 
Angående uppdateringen så var den ju helt okej, inget storslaget men det hade jag heller inte förväntat mig. Svart och vit tinker nästa vecka ska bli såå spännande men jag är inte 100 på att jag kommer köpa nån av dom. Vi får se helt enkelt, juste levla Rain måste jag göra också haha...
 
Med det sagt så är det troligt att vi ses inne på SSO ikväll och jag ska göra allt för att få Vegas att fungera så jag kan leverera ett kick ass avsnitt av JV i dagarna!
 
 
Saknar min lilla Moonie...
 

 


Ville bara säga (om du inte redan vet det vilket jag tror du vet) att om du solar för mkt solarium kan du få hudcancer om du har otur :) Ville bara varna dig ;)

Svar: Ja det vet jag. Därför solar jag aldrig (undantaget nu) eftersom jag drar utomlands snart och inte vill visa mig i bikini helt blek :)
Courtney Silverhill

2014-06-25 // 20:01:37

Haha måste du vara så nyttig? När jag är ledig så slänger jag mig i soffan eller framför datorn med Cocoa Cola och godis haha ^^

Svar: Haha men jag ska ju dra utomlands nästa helg så jag försöker hålla igen, för då kommer jag sitta på en lyx ballkong och dricka öl och äta chips mohaha :D
Courtney Silverhill

2014-06-25 // 20:59:42

Haha jag gillade inte dagens uppdatering xD jag tycker att derek har blivit väldigt slarvig och så var nästan allt utom det nya kläderna i gåd..... men jag får hoppas på bättre uppdatering nästa vecka när Tobbe Larsson tydligen skulle komma till sso

2014-06-25 // 23:17:22

Kommer det en svart och en vit kommer jag ha världens beslutångest eftersom både svart och vit är så ju himla snyggt! :o

Svar: Jaa fast lite tråkigt om de är hel svart och hel vit, finns ju så många fina färger de kunnat dra till med. Men det återstår att se :)
Courtney Silverhill

2014-06-26 // 13:19:57

Jag skickade ju in en idé om den där tinker färgen jag la upp på Fejjan så man kan ju hoppas på att det ska komma :D

2014-06-27 // 12:58:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback