» Wow! «

Parodin har legat uppe i ett par timmar och vilken respons! Redan fått massor med kommentarer här och på YT om att ni älskar det. Det gör mig glad och lättad haha.. Tänkte att det kanske bara är vi i SD som tycker att det är såhär och driver om dessa saker dagligen? Men nej vi är inte ensamma, ni har också bra humor! Mohaha...
Ni får gärna dela videon på era bloggar osv om ni vill :)
 

 
 
 
Gårdagen då?
Mestadels satt jag och redigerade parodin, men vi filmade litegrann med Kim också.
 
På kvällen hade vi party på Fort pinta stranden, var jäkligt mycket badsugna människor och det var mycket roligt. Min älskade Doris Fishson dök upp, vem tror ni sitter där bakom skärmen? Mehehe ;)
 
Vi hoppade från bryggan och drev lite med folk i global.
Brigitta Underhand är en myt visste ni det?
 
Jag köpte nya skor och solade lite också, trots att det var kväll på SSO haha...
 

 
 
Efter festen bestämde jag mig för att min häst faktiskt behövde röra på sig och levlade litegrann
med drakarna på ts. Linnea följde med också, en trevlig tjej från RD :)
 
Vad hade ni för er för bus igår?
 

 


Hej! Hur lägger man ut YT-videos på bloggen? Jag behöver alltid länka om jag vill visa något videoklipp, men då kommer det ju bara en länk, hjälp!

Svar: När du är inne på klippet på YT så ska du kopiera koden som heter Bädda in. Den sätter du in i html sidan. Alltså på blogg.se när du skriver ett inlägg finns det en liten ikon som heter html. Där finns det sånna här tecken > < mitt imellan dem ska du bädda in koden :)
Courtney Silverhill

2014-06-14 // 08:20:24

Hur tar du dina fina bilder när du är inne på sso :) as fina bilder och avgudar din röst på dina videos :D

Svar: Åh men gud tack! Det är med fraps och jag redigerar ingenting för jag kan inte! haha :) Puss <3
Courtney Silverhill

2014-06-14 // 22:02:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback