» 3 siffriga besökare «

 
 
 
Amen ni är ju för underbara! Det går stadigt uppåt här and me like.
 
Vad tycker ni är det bästa med min blogg? Skulle bli jätte glad om ni delade med er av era åsikter så att jag kan göra min blogg ännu bättre.
 



Jag älskar din blogg, men jag skulle gärna läsa mer om de olika fiskarna som finns i spelet? :D

Svar: Haha du vänta bara. ;)
Courtney Silverhill

2014-03-27 // 20:06:33

Det bästa är att du skriver om mig, men du skriver för lite om mig tycker jag allt. Minst 4 inlägg i veckan om mig! :D <3

Svar: Ah okej okej ska bättra mig!! ;)
Courtney Silverhill

2014-03-27 // 22:57:14

Jag älskar verkligen dina serier och jag tycker att det är roligt att läsa lite om vad ni gör i klubben. Ja, och så är man ju tvungen att tycka om inläggen om Sture också 😉. Någon gång kanske du skulle kunna lägga upp en intervju med någon här. T.ex någon i klubben, en kompis eller kanske ett fans 😉

Svar: Åh tusen tack :) Ja en intervju vore roligt, ska försöka få ihop några :) <3
Courtney Silverhill

2014-03-27 // 23:10:35
» Klara

Vet inte började läsa din blogg nu

Svar: Vad roligt, välkommen hit! :)
Courtney Silverhill

2014-03-28 // 07:01:52

Aloha! har du köpt n häst? ;) elr inbillar jag mig kanske XD elr är hästen på bilden ny? :o

Svar: Jag har köpt en häst :D Skrev det i onsdags, men kommer mer info om den senare :) <3
Courtney Silverhill

2014-03-28 // 16:52:09

Hej,Hej Nemo det va kul att träffa dig i onsdags

och jag måste säga dig en grej du har valt het rätt häst ( Den du köpte )

Svar: Hej :) det var roligt att träffa dig med. Aww visst har jag :') <3
Courtney Silverhill

2014-03-28 // 22:11:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback