» Dedicated to Abbie «

Detta var precis vad jag behövde, har suttit och garvat konstant i 2 timmar i sträck när jag klippt detta. Kim redigerade ju mest våra random lekar sent på kvällen men vi hade mer skojj än så under dagen så här kommer filmen. Jag borde börja spela mer på helgerna för det var så sjukt kul denna dag haha.
 
 
 
 
 



Jag diggar honom 😉

Svar: haha :)
Courtney Silverhill

2014-03-24 // 00:05:00

Hej Nemo! jag tycker du är sjukt kul och jag undrar om du skulle vilja levla någon dag? ;) Det är bara något som jag skulle tycka vara riktigt kul men det bestämmer du ju xD Ajja :) //Mini

Svar: Hej på dig! Just nu har jag inte någon häst att levla men såklart om jag köper en snart och vi är inne samtidigt äre ju bara o hänga på. :) <3
Courtney Silverhill

2014-03-24 // 15:24:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback