» Det bästa till de bästa! «

Tanken slog mig, mina hästar måste lindas i gult! Och så drog jag och köpte gula lindor till nästan alla. Behöver 2 par till för att kunna linda alla jag har i stallet just nu. Vackert? Att jag fick springa fram o tillbaka till SGB för att kunna köpa åt allihop gjorde inte så mycket.
 
 
Hiss eller diss? ;)
 

 


Så vackert! :'D

Svar: I knoooow :D <3
Courtney Silverhill

2014-03-25 // 18:42:25

👍👍👍👍👍👍👍

2014-03-25 // 22:04:05

Kan man köpa likadana benlindor till alla hästar?

Svar: Ja :) jag tror det är om du har benlindorna på en häst i stallet som du kan köpa likadana igen, så får du fortsätta så :P
Courtney Silverhill

2014-08-18 // 12:15:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback