» Gamla bilder från Sneakydragons «

När jag gjorde inlägget om Doris hittade jag massor med gamla bilder så tänkte dela med mig lite.
 
Sneakydragons
När jag joinade klubben fanns det inte många medlemmar, på eventen var det endast jag, Sture och amanda oftast. Men vi hade kul endå, att vi skulle bli så stora kunde nog ingen av oss tro. Det underbara är att nästan alla som vart med ifrån början är kvar,vi är en familj och det är ingen klubb
där de ramlar in 5 nya medlemmar i veckan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Men efter ett tag började vi växa sakta men säkert :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag blev ridlärare, så lycklig :')
 


Här är vi idag.. Herregud alltså <3
 
 
 
 
 
Det mest fantastiska är att jag fått ett förtroende från Evelina, vi planerar event tillsammans. Genomför tema veckor och hon litar på mig med klubb hemsida och jag får hålla event egna veckor osv. Det är så sjukt tacksamt och jag kommer aldig lämna henne eller min gula familj. Jag har varit med från start och sett detta växa, lärt mig en miljon läxor på vägen.
 
Det är galet roligt och jag tröttnar aldrig tror jag. Inte än på ett tag iallafall.
 




5 nya i veckan? :O
Jag har frågat många gånger men det är alltid fullt.:( vill så gärna vara med i den det är min DRÖM klubb. Har frågat Evelina men får inget svar tillbaka:( vill så gärna vara en av er/ stort fan av er alltså!!!<3

Svar: Jag skrev att vi är en klubb där det INTE ramlar in 5 personer i veckan :P Awww <3
Courtney Silverhill

2014-03-27 // 14:07:39

Awww...

2014-03-27 // 15:02:25

Åh kommer ihåg när det bara va vi tre <3 fattar inte att vi blivit så många :D

2014-03-27 // 16:41:50

Jaha, ojdå.xD
Läste för snabbt:P
Men om ni vill ha en till medlem så ta kontakt med mig! Jag kommer vara en väldigt aktiv o bra medlem fr säkert!:) <3

2014-03-27 // 19:08:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback