» Hallå där! «

Godmorgon på er! Eller ja typ.. Sovit jätte dåligt inatt och känner mig inte helt 100 idag, det är jätte tråkigt för det är så himla fint väder utomhus. Får se om jag piggnar på mig och tar en lång promenad med hunden sen. Men jag ska mest redgera idag till nya serien, kommer släppa trailern idag eller i morgon. Det är nämligen så att jag tänker släppa en ny design samtidigt som trailern så måste ta reda på hur jag sätter in den först.
 
Vad hade ni för er igår? Jag flänge runt en massa så var bara inne på morgonen snabbt och gjorde ged och goldspur uppdrag.
 
Jag ska också försöka hinna levla upp Sture till level 15 idag, men jag kommer nog fastna i redigeringen hehe.
Love it <3
 
Men hoppas ni får en fantastisk dag så hörs vi senare, kanske med en trailer här på bloggen kanske inte?
 
Puss på er :)
 
 
En karaktär jag spelar i en annan bloggares serie. Ni kommer få veta så fort den är klar. :)
 
Hur ser jag ut? Vad tror ni jag spelar?
 



» Is:)

Kmr du fortsätta läsa min blogg :D

Svar: När jag har tid över brukar jag klicka in på de som kommenterar min blogg och läsa lite :)
Courtney Silverhill

2014-03-08 // 10:44:04

Fina glasögon XD

2014-03-09 // 21:45:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback