» Hejminapixelhästarjagharsaknaterjättemycket «

De helgerna jag inte spelar känns det som jag varut utan mina pixels (mina hästar) i typ veckor haha.. Jag spelar nästan bara mån-tor och dem dagarna känns också sjukt långa. Men en vecka känns as kort, alltså vart finns logiken här? Den finns inte helt enkelt.
 
Men under helgen har de blivit omhändertagna av Evesture och även mitt kära rykte med Goldspur har byggts upp. Sen att Sture helt plötsligt är i level 14 gosh! Sen hade han på sig en fin rosett som de fått tillsammans under helgen. :')
 
 

 
Puss på pixels <3
 
 
Katten och Laman <3
 
 
Moonie och Kingen <3
 
 
Storebror och Proppen <3
 
 
Whisper <3
 
Haha riktigt kramkalas blev det, nu ska jag göra dagliga i SB. <3

 
 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback