» Historien om Flippen & Mary, Avsnitt 5 «

Då var det onsdag igen, veckans bästa dag med uppdatering och seriesläpp. Det börjar bli riktigt spännande i serien, kommer Mary hitta Flippen före Rebecca? Ni får kolla så får ni kanske se!
 
 
 
Eftersom det är seriesläpp så kommer jag inte blogga någonting mer just idag (som vanligt) sen är det uppdatering också så kan inte spela under dagen, det passar riktigt bra då jag har MASSOR att skriva på min tenta. Men vad tror ni kommer på uppdateringen? Jag gissar på att vi får ett uppdrag där vi ska ställa om den nya klockan i SGB till sommartid. Men det är bara en vild gissning :)
 



SUPER BRA!!!! :D :D

Svar: Aww tack! :)
Courtney Silverhill

2014-03-26 // 10:36:50

Sitter i skolan och såg hela på våran rast. Fick sitta inne och skriva då ^^

2014-03-26 // 12:06:34

Jätte bra :D

2014-03-26 // 14:38:24

Lika bra som vanligt 😍😍😍

2014-03-26 // 21:07:19

Kolla vem som skaffat blogg nu! Impad, ey? Avis, ey? Puss och Kram <3

Btw länkade till din blogg, hahaha alltså massa saker du får förklara för mig sen!

2014-03-27 // 03:56:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback