» Liiite trött «

Hej på er! Möts av massa kommentarer, roligt att ni börjat kommentera igen! :) Jag hade somsagt fullt upp igår så bloggen blev lite lidande. Men så blir det på helgerna. Idag har jag inte heller jätte mycket tid men ska försöka komma in en stund ikväll :) Haha ja som ni såg igår gjorde Berit en hysteriskt rolig film om vår fredags kväll. Saken är den att jag har också massa film även från tidigare den kvällen som jag ska kolla igenom och se om jag vågar visa.. hahah. Jaja vi får höras senare, puss på er! 


Kul! :) ♥

2014-03-23 // 15:50:27

Hej! :D Jag har en liten fråga till dig! ^^ Det är nämligen så att jag ska börja göra filmer! Jag har laddat ner fraps men jag vet inte om jag hittat det rätta redigeringsprogrammet :/ Vad heter det du använder? :)

Svar: Hejsan! :) Det är allra bäst att ha betal versionen av fraps, med gratis versionen kan du bara filma 30 sekunder åt gången. Jag redigerar med Movie maker INTE live movie maker. Men kommer troligtvis prova på sony vegas efter jorvik vampyren säsong 2 :) Hoppas detta hjälpte dig lite! Kram
Courtney Silverhill

2014-03-23 // 17:33:04

Ok, jag tror tyvärr inte jag får köpa betalversionen för mina föräldrar, men jag ska försöka se till så varje scen inte blir längre än 30 sekunder ;) Tack så jättemycket! :D Ska genast ladda hem det! :P

Svar: aww okej, jamen lycka till hör av dig om hur det går! :)
Courtney Silverhill

2014-03-23 // 18:45:53

Tack, det ska jag! :D

2014-03-24 // 16:19:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback