» Lök är djävulens påfund. «

Alltså jag har aldrig gillat lök, eller alltså gillat är för snällt för får jag en lökbit i munnen och man känner hur den knastrar och sprider sitt gift, jag kräks! Det är världens vidrigaste smak och konsistens. Den enda löken som funkar (om man inte tar så mycket att det ger smak) är lökpulver. Och vitlök (pressad). Många tycker att jag är barnslig och säger ofta "Du skulle inte ens känna att det är lök i den" Joho du tack så mycket jag har typ en lök radar för att jag hatar det så mycket. Min värsta lök är rödlök.
 
Har ni någonting ni verkligen hatar?
 
 
AnnieBretta.blogg.se
Silverknight.blogg.se
 
 
 
 Någon annan som har lök som fiende? ;)
 

 


Du är inte ensam om det... Den ända löken jag kan äta är rostad lök!

2014-03-04 // 22:44:25

Ger du mig vitlök dödar jag den

2014-03-05 // 14:09:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback