» Lördag «

Hej på er :) Idag har jag väldigt mycket att tänka på och förbereda, har nämligen en överaskning på gång för min Pojkvän. Så blir nog inte så mycket spelande. (Ovanligt) Nejmen helgerna alltså, ni vet.. Men dyker upp lite inlägg iallafall och vi kan väl starta dagen med ännu en video från Kim där jag hjälper till att läsa Courtney "Nemo" uppdragen.. ;) Jag sitter och garvar så jäkla mycket när jag kollar på hans videos,
jag tycker det är dö roligt.
 
 
 
 Det bästa här är att Frida INTE säger in med tutten utan hon säger "Ta inte upp den"
hahah Kim du måste rensa öronen tror jag :)
 
AnnieBretta.blogg.se
Silverknight.blogg.se
SSOhaley.blogg.se
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback