» Måndag, ny vecka nya tag! «

Och denna vecka blire ponny tag! Wihoo.. Ska bli jätte roligt att ha ponny vecka. Idag kommer vi starta med en ponnygalopp (Starthäst galopp för dem som inte har någon ponny). Och jag kommer rida runt på storebror hela veckan. Hade ju passat himla bra att köpa mig en ny liten rultis, är såå sugen på den gråsvarta. Men jag vill levla färdigt min tiger först. Sen vill jag inte levla på ett tag hehe..
 
Jag kommer bli beundrar med GED denna vecka (idag, i morgon?) Så det känns sjukt bra det med. Rolig vecka på SSO helt enkelt, irl är det lite värre. Stress. press och dålig energi just nu.
 
 
Lille skitfis <3 Söt är han i gult också, lilla draken.
 

 


Du är inte den enda som har det lite jobbigt, har prov varje dag denna veckan!

2014-03-17 // 21:14:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback