» Min onsdag «

 
Den nya awesome tröjan (hjärtgubbeögon)
 

 
 
De nya fina hästarna <3 mihihi vad hände.
 

 
 
Jag som njutit av att vara levliongsfri.. Men alltså jag kunde ju inte motstå denna skönhet. Är så svag för min frieser ju så denna föll mig direkt i smaken. Eveningkings vapendragare Eveningprince awww... <3
 
Han är en unghingst, mycket spännande att äntligen ha en i stallet :)
 
Jag älskar hans silverfärg, det känns lite som en rakad frieser. Sen att han har en ål längs ryggen, dreggel..
 

 
Vad tyckte ni om uppdateringen?
Jag älskar att de fixat så att orginal hästarna rör på sig!
 
Köpte ni någon av de nya hästarna kanske? :)
Jag har såklart uppdaterat mitt inlägg om alla hästar på SSO så det dyker strax upp här.
 





Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback