» Min onsdag «

Hej på er! Vad gjorde ni igår, förutom att kolla på avsnitt 3 av Mary & Flippen?
Jag gjorde en massa faktiskt.
 

 
Levlade med Annie och hon kollade varje banas nya xp. Willow och Violet hängde på ett tag.
 
 
 
 

 
Glans hästarna <3
 
 
 

 
Jag och Annie upptäckte en ny affär vid hamnen i fortpinta och en båtgrejs, dessa finns tydligen i gåd och SB också så ja vi kommer nog snart kunna åka båt mellan öarna :) Najs!
 
 

 
Affären
- Jag hoppas denna affär blir lite ponny inspirerad lixom, eftersom den är nere vid hamnen vid ponnysarna.
 
 

 
Sen på kvällen var det dags för möte :)
 
 
En rolig och skön dag. Har inte börjat med uppdragen ännu.. Shame on me!
 
Idag har jag rätt mycket att göra irl, kommer inte vara med på eventet ikväll.. Men ska försöka göra dagliga här på förmiddagen någon gång.
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback