» Mördaren är lös & Doris är tillbaka :') «

Stein har blivit mördad och någon i klubben är mördaren... Jag får nog inte skriva för mycket om eventet och min roll i det för att folk själva ska klura lite. Men han har blivit mördad med en gryta och en kvast och vi har även hittat en svansrosett... Mycket märkligt!
 
 

 
Innan eventet fick jag en underbar kram av några fans.
Och Malin Moonwater visade mig sina fina nya hästar :)
 
 
 

 
Sedan hände det ofattbara, Doris anmälde sig till dagens event.. Och ska alltså börja spela lite igen. OMG chocken.. Jag är så glad att jag kan dö alltså. MIN DORIS <3 Äntligen..
 
 
 
Jag ska ge er Nemo & Doris historia nån dag här i veckan för er som kanske inte läste min blogg på den tiden jag och Doris härjade runt. Det är hon som "uppfann" Nemo nämligen :')
 

 


Haha gissa att du skulle lägga ut på bloggen xD

2014-03-25 // 20:27:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback