» Mycket känslor! «

Wow det var mycket känslor bland kommentarerna till jorvik vampyren säsong 2 trailern. Ni skriver att ni kommer att dö för att ni kommr längta ihjäl er, det är det som är meningen ju! Eller alltså ni ska ju inte dö haha men längta. För den som väntar på något gott! ;).. Det kommer komma mer jorvik vampyren här, vill publicera och skriva lite om säsong 1 så att ni är heeelt beredda på säsong 2 sen.
Men först har jag en heeelt annan nyhet!
 
Fina Sture blev level 15 igår, jag loggade in och körde GED och Goldspur och sedan levlade jag upp honom. Första hästen jag inte "fuskat" med ett skit sen hmm min första ponny tror jag? Så kändes riktigt bra :) NU är det min kissekatt som ska levlas han är på 9 tror jag. Sedan vill jag inte levla mer haha, tar sån tid ifrån klippande och allt så släng inte in mer fina hästar SSO :(
 
 
Vad ska ni göra denna fantastiska söndag? :)
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback