» Sista lediga dagen «

Godmorgon!
 
Wow vad mycket kommentarer jag möttes av på "träffa jorvik vampyrerna" inlägget. Varför kommenterar ni inte så flitigt i vanliga fall? haha ;)
 
Idag är min sista lediga dag innan praktiken börjar så jag har försökt förutom att fixa i ordning hemma redigerat de första avsnitten ännu mer så att jag är helt nöjd när de ska släppas.
Säsongspremiären måste ju vara tipp topp!
 
 
Det verkar som att flera är intresserade av att träffa jorvik vampyrerna så jag har spånat lite kring det också, men är väldigt inne på en maskerad på slottet, autografskrivningar och frågor såklart. Detta kommer bestämmas helt under veckan men fortsätt anmäla intresse på inlägget HÄR.
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback