» Skriver av mig «

Igår var ingen bra dag på SSO alls, tänker inte gå in på detaljer. Men ibland saknar jag tiden då SSO var helt oskyldigt för mig, jag var inte särskilt bra kompis med någon, jag hade min lilla blogg och testade olika klubbar, olika ansvar i klubbar. Ville jag inte spela på en vecka så gjorde jag inte det. Det var bara ett spel som vilket annat spel som helst. Allting började i sommras i FF, jag började prata med fler och märkte att jag klickade med vissa på riktigt, hade deep talks i chatten och började spela mer och mer. Men det var inte förens i Sneakydragons som allting igentligen började, det var här jag faktiskt började skapa riktiga band. Till en början tyckte jag att det var skit läskigt, kan man ha kompisar på internet? Vill jag ha det?.. Jag ångrar inte en sekund, utan Sneakydragons hade jag inte spelat idag, inte på samma sätt åtminstånde. Vi är en stor familj full med underbara människor som är helt olika varandra men som har jäkligt roligt. Jag älskar att ha ansvar, planera events i timmar och känna att jag gör någonting betydelsefullt, att jag gör någons vardag åtminstånde lite roligare, lättare, bättre. Jag har band till folk i klubben, jag tycker om dem allihopa och är närmare vissa än andra. Men fortfarande så spelar jag för min egen skull, för att jag tycker att det är roligt. Det känns inte som att alla gör det och det tycker jag är synd.
 
Har ingen aning om vart jag vill komma.. Och om det låter som att jag tänker ge upp eller nått vill jag att ni ska veta att det tänker jag inte. Jag älskar detta lika mycket fortfarande. Alla har vi våra ups and downs. <3
 

 
 


;) ♥

2014-03-06 // 17:41:14

<3

2014-03-06 // 19:05:12

Huh! Tur att du inte slutar!
De ä bra firren!

2014-03-06 // 23:38:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback