» Smutsig häst! «

 
 
Godmorgon mina hjärtan. Hade fullt upp hela dagen igår, flängde hit & dit o njöt av vädret. Vilken tur att jag tidsinställt en del inlägg, men helgerna blir lite småfattiga på inlägg som ni vet. Men jag måste visa er detta verkligen. Jag var ute och "levlade" hade gula kläder på mig och ville bara komma upp till level 9 haha.. Men då ser jag Ruth på en likadan häst som mig (trodde först det var en annan häst) för kolla färgen?! Min häst ser helt as smutsig ut haha.. Först trodde vi det kunde vara en bugg som hade med manen att göra, men grejjen var den att hon såg sin häst som smutsig och min ren medans jag såg tvärtom, hajjar ni? Mycket fundersamma blev vi må ja lova, men efter lite testande hit & dit kom vi fram till att skuggan kom från det stora trädet vid Jasper. Men herregud ser ni hur sjukt det ser ut!?
 
 
 
 
 
Någon annan som stött på detta?
 

 


Wow! Men det måste ju vara en bugg

2014-03-30 // 13:50:14

Haha jag och Emma höll ju på och tjoade om det när det var ponnyutställning :P Båda hade skimmelponnyer, men den egna ponnyn blev gulgrå och den andra kritvit :P

Svar: Jaha men gud haha :D Var nog så inne i bedömningen då.
Courtney Silverhill

2014-03-30 // 19:13:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback