» Snart onsdag och avsnittsläpp! «

Ja herre vad veckorna går fort, i morgon ska avsnitt 3 av Flippen & Mary släppas. Ett riktigt spännande avsnitt också! Så det ser vi fram emot. Annars så ska jag idag försöka klippa lite mer, jag ska försöka göra dagliga och levla innan kvällens event. Hann ju inte dagliga igår så ligger efter nu, bajs.. Ikväll är det hökens vingar och frågesport, alltid roligt att leka lite och jag får vara med hihi.. Nu h'nde det n[got med mitt tangentbord f;r ja r[ka trycka p[ n[gon knapp haha.. typiskt. Vi h;rs senare iaf!
 
 
Original Mary och Flippen.
 



Läste serien (alltså i bilder osv då tror jag glömt om det finns ett namn för det) såg bilden owo serien är riktigt bra och jag hoppas det blir lika spännande med film-serien :D

Svar: Bildserie brukar jag kalla det :) Vad kul! <3
Courtney Silverhill

2014-03-11 // 20:16:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback