» Tidig morgon «

Hej på er :) Hoppas ni gillade gårdagens avsnitt, vet att det inte är så roligt att vänta en hel vecka men skulle jag ge er allting på en gång så skulle det ju inte vara så kul heller eller hur? haha :).. Jag ska släppa den nya trailern snart, har inte bestämt exakt vilken dag men kanske typ i helgen eller nått? Vad tycker ni?
 
Ikväll fortsätter mästerskapet och det är terräng grenen som gäller, de kommer få värma upp 10 minuter innan de startar en och en, tänkte att alla står vid mållinjen och hejjar på de som tävlar lixom. Så spännande!
 
Gårdagens uppdatering var inte direkt något som föll mig i smaken men är as pepp på de nya uppdragen när man byggt upp ryktet! :)
 
Vad tyckte ni om de nya kläderna, sminket och frisyrerna?
 
Har skola jätte länge idag så vi får höras senare helt enkelt, puss på er! :)
 
 

 


där är ju jag :D

Svar: Haha ja där är du :D
Courtney Silverhill

2014-03-06 // 15:09:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback