» Trailern till min nya serie «

 
Äntligen! Det har varit så svårt att inte skriva om den, prata om den och inte fått visa er den!
 
 
 
 
 
Jag vet att flera vetat om det, folk som stött på oss i spelet under filmning och jag har fått förklara mycket för statisterna i serien (såklart). MEN det har inte läckt ut vilket jag är oerhört glad över, tack för att ni håller tyst :)
Hade tänkt att hålla mig lite längre men insåg att det går nog inte så mycket längre till. Detta har jag suttit i timmar med och inte fått skriva någonting om det, förstår ni hur jobbigt det är? haha.. Ny design dyker upp här under dagen som älskade Evelina Silverknight jobbat med.
 
Dock vill jag fortfarande att de inte ska läcka ut bilder ifrån inspelningarna som säger för mycket om serien.
 
Snart är den här, JORVIK VAMPYREN SÄSONG 2!
 

 


Va fan Courtney?! D: måste du plåga mig med denna spännande trailer till en säker hejdundrande serie?! ;_;

Jag längtar ju ihjääääl <3

Svar: Hahah jaa de är ju de som är meningen!! :D <3
Courtney Silverhill

2014-03-08 // 16:45:42

AAAHH SÄSONG 2 :OOOOOOOOOOOOOOOO

...
...
...
...
Döda mig och skriv på min gravsten "för långt till april"

Svar: Hahah men de går snabbt!! :D
Courtney Silverhill

2014-03-08 // 19:18:32

:O SÄSONG TVÅ :O ORKAR INTE VÄNTA SÅ LÄNGE DINA VIDEOS ÄGER JU!!!!!!

Svar: Det går snabbt ska du se! Mary och Flippen publiceras ju fortfarande så ni är inte serie lösa :) <3
Courtney Silverhill

2014-03-08 // 19:25:01

Sitter hemma och gråter! Haha
Både för att jag är så jäv.. Glad att det kommer en till men också att det är så långt till april!!! Du kan inte fatta vad glad jag är!

Svar: Åh vad kul att höra!! :D <3
Courtney Silverhill

2014-03-09 // 03:02:51

Jag har redan sett första avsnittet då det kommit ut, men "Äkta kärlek" delen i trailern är bara för fin! Jag kan se den hur många gånger som helst, vill ha det avsnittet NUUUU!!!

Svar: Haha fler som kommenterat det, alltså det finns ögonblick i denna serien som är så himla vackra så ni anar inte! Ska bli helt underbart att få visa er allt :')
Courtney Silverhill

2014-04-15 // 08:32:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback